Opdateret 04.02.2024

Kantinen i Korshøj hallen
En succes! Det kan vi godt tillade os at kalde det efter den første måned!

Der er fantastisk opbakning som SMIFF overtagelse af driften af kantinen har fået.

Der er pt. 27 som har meldt sig som frivillige til at sikre at Kantinen har åbent mandag - fredag fra 17-21 samt ved stævner. Det er bare så dejligt at mærke at hjerter banker for SMIFF. Så TAK til alle som har meldt sig på banen til at tilbringe 4 timer (og mange flere) en gang om måneden!

Vi har plads til flere. Det er hyggeligt at være flere på vagt sammen!

Alle er superengagerede og byder ind med gode idéer og udviser initiativ til nye tiltag. Og vi sætter pris på alt! Vi kan kun blive bedre!!!
Igen TAK!

Det midlertidig hurtige arbejdende udvalg (Rene, Mette, Anja, Kristian) og Tovholder (Karoline) har sikret at vi er kommet godt fra land, men vi lige om snart har vi brug for at der er nogen som vil overtage vedligeholdelsen af denne fantastiske succes. Karoline er trådt tilbage som Tovholder. Mette har taget over på Vagtplanlægning, bookning af mødelokaler samt vedligehold af vores manual til for drift af kantinen. Pt. sørger Rene for indkøb hver mandag – Så læg en seddel i Personale skuffen hvis der mangler noget (PS. Faxe orange udskiftes med Hindbærbrus).

Til Vagterne i kantinen til daglig drift er der pt. 27 trofaste frivillige som har meldt sig på banen. For at vi kan lykkes skal vi finde 5-10 så der ikke drives rovdrift på nogen.

Planlægning af vagterne sker gerne 1 + 1½ måned på forkant. Meld straks ind hvis der er datoer som ikke passer og tag gerne en anden "Ledig vagt". Der må meget gerne byttes mellem hinanden, bare der huskes at give besked til Tovholder så det store regnskab bliver retvisende.


Følgende ting som I brugere af hallen skal være opmærksomme på
Kantinen er bemandet fra 17.00 - 21.00 fra mandag til fredag fra mandag dog ikke på helligdage som udgangspunkt.

Hvis der er ønsker udover dette tidsrum vil vi gerne høre om det, og ved fælles hjælp finder vi på en løsning.

Vigtigt! Det forventes at den ansvarlige for aktivt kontrollere at bookingerne af Hallen og Kantinen er korrekt og ved ændringer meddeler dette til Centerleder og Tovholder snarest så der enten kan blive sat folk på eller taget folk af.

Bookning af Hal
Bookning af Hallen foregår som altid hos Frank. Husk at sende mail til kantinen.smiff@gmail.com hvis dit arrangement kræver at der skal bemanding på kantinen
Hvilket tidsrum ønskes kantinen åben i?
Sørger afdelingen selv for personale eller er det de frivillige fra kantinen som skal træde til?
Hvor mange mennesker forventes at komme?
 
I nedenstående kalender om hallen er booket til Åbne arrangementer i hallen dvs. at der åbent for offentligheden gratis eller med betalt entre. Bemærk at der godt kan være et lukket arrangement som ikke er oplyst i kalenderen da det er et lukket arrangement f.eks. klargøring til Halbal/Kandis og andet. Derfor skal der tages kontakt til Frank hvis der er ønsker om booking af lokaler i ”Stuen”.

 

"Kantinen holder åbent"
I denne kalender kan de se at kantinen er blevet booket til at holde åbent.

Det er de tidsrum som Tovholder er informeret om at kantinen ønskes tilgængelig. Hvis dette ikke stemmer overens med ønsker skal Tovholder (kantinen.smiff@gmail.com ) have det af vide hurtigst muligt så vi kan finde en løsning.
”Ledige vagter”
Vagter som endnu ikke er besat, dvs. at alle kan byde ind og sige der hjælper jeg gerne til. Der står et tal foran, det betyder at dagens vagt består af x antal personer, og på disse må man meget gerne melde ind hvis man er 13+ da der vil være en 18+ på vagten til at varetage alkoholsalg.

"Åbne arrangementer"
I denne kalender kan du se om der er nogen åbne arrangementer i hallen dvs. at der åbent for offentligheden gratis eller med betalt entre. Bemærk at der godt kan være et lukket arrangement som ikke er oplyst i kalenderen da det er et lukket arrangement f.eks. klargøring til Halbal/Kandis og andet.
 

 
"Ledige vagter"
I denne kalender kan du se hvilke vagter som endnu ikke er besat til at arrangement og du er velkommen til at byde ind med din frivillighed. Vi skal nok sørge for at du bliver lært op eller kommer på vagt med en som har styr på opgaverne.
 
"Booking af mødelokale"
I denne kalender kan du se om mødelokalet er optaget. Hvis du gerne vil booke lokalet send da mail til kantinen.smiff@gmail.com og lokalet vil blive booket til jer.
 


I denne kalender er alle af de ovenstående.

Du kan til eller fravælge dem du gerne vil se ved at :


SMIFF | Pilevej 18 Harridslev | 8930 Randers |